16 Ocak 2017 Pazartesi

SURVIVOR SAHRA'NIN CİLDİNDE YAŞANAN DEFORMELERE MÜDAHALE ETTİK

SURVIVOR SAHRA'NIN CİLDİNDE YAŞANAN DEFORMELERE MÜDAHALE ETTİK :) 

Survivor All Star’ın en dikkat çeken oyuncularından Sahra Işık, ada hayatının vücudunda oluşturduğu tahribatı estetik ve cilt bakımıyla aşacak.
Survivor oyunları boyunca fiziken ve psikolojik olarak çok yıprandığına değinen Sahra Işık, “Vücudumda 100’den fazla yara oluştu. Güneş lekeleri ve yetersiz beslenmeden kaynaklanan kırışıklarım ortaya çıktı. Önümde dev projeler var. Pek çok yerden reklam ve dizi teklifleri aldım. ev projelerde isminin geçmesinden çok mutlu oldum. Ekranlara çıkmadan önce adanın kötü izlerini silmeye ve yorgun vücuduma bakım yaptırmaya karar verdim. Kısa zamanda tüm işlemler tamamlanacak ve yeniden ekranlara döneceğim” diye konuştu.
Dominik Cumhuriyeti’nde düzenlenen Survivor All Star yarışmasının ardından Türkiye’ye dönen yarışmacı Sahra Işık, zorlu geçen ada hayatının ardından yara izlerini temizlemek ve yenilenmek için vücut bakımı yaptırıyor. Plastik Cerrah Selahattin Tulunay’ın gözetiminde çalışmalara başlayan Sahra, yakın zamanda güzel projelerle izleyici karşısına çıkacağını söyledi. Ada şartlarında aşırı kilo verme nedeniyle vücutta oluşan leke ve kırışıklara müdahale ettiklerini söyleyen Selahattin Tulunay ise “Ciltte yaşanan deformelere müdahale ettik. Yaza girerken küçük dokunuşlarla ve vitamin takviyeleriyle cildin eski halini alması için çalışma yapıyoruz. Yüzün daha dinç görünmesini sağladık. Kök hücre serumları ve lazer uygulamalarını kapsayan bir program hazırladık” dedi.
SAHRA: “SURVİVOR YARIŞMASINI SUNMAK EN BÜYÜK HAYALİM”
Adada 95 gün boyunca yoğun efor harcadıklarını anlatan Sahra Işık, “Yarışmalara yorgunluğuna açlık, stres, yoğun kilo kaybı ve zorlu doğa şartları eklenince cildimde bir çökme oluştu. Yüzümde çizgiler ve lekeler oluşmuştu. Bunları yoğun bir program dahilinde gidermeye başladık. Yarışmalarda aldığım darbeler ve vücudumda oluşan yaraların haddi hesabı yok. Survivor’u tam anlamıyla yaşadığımı ve hakkını verdiğimi düşünüyorum. Bu hasarları lazer ve kürlerle temizleyip eski haline dönmesini sağlayacağız. Estetik müdahalenin ardından diz eklemimden bir ameliyat geçireceğim. Bozok ile yarışırken bacağım ters döndü ve yan bağlarımda kopma oluştu. Bu şekilde düşen birinin dizinin kırılmaması bile bir mucize. Bu sakatlanmayı ucuz atlattım diye düşünüyorum. Artık normal hayata dönüp gelen teklifleri değerlendirmek istiyorum. Televizyon sektöründe olmak ve sunuculuk yapmak istiyorum. Özellikle Survivor yarışmasını sunmak en büyük hayalim” ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder